Interessant toch?
Naast het zorgdragen over het team, draag je praktisch bij aan de uitvoering van de offline en online marketingplannen van Kolibrie en het behalen van groeidoelstellingen. Jij streeft ernaar de concurrentiepositie van Kolibrie in de markt te vergroten, New Business genereren is daar onderdeel van.
Als marketingmanager ben je verantwoordelijk voor:
- Het maken en waar nodig bijsturen van het jaarlijkse marketingactieplan inclusief de budgetten in samenwerking met je team;
- Marktonderzoek en inspelen op ontwikkelingen;
- Samen met het team marketing campagnes bedenken, beheren en uitvoeren, waaronder ook Lead Nurturing campagnes;
- Het initiëren en opzetten van innovatieve en creatieve online & offline acties met het team.
- Het intensiveren en monitoren van marketingacties met partners in samenwerking met de salesmanager;
- Het fungeren als contactpersoon voor en het schakelen met de externe partijen en partners;
- Het maken van week-en maandrapportages van alle marketing activiteiten, om zo de resultaten van alle marketingactiviteiten inzichtelijk te makenen indien nodig bij te sturen.
Daarnaast ondersteun je het marketingteam bij:
- Het opstellen en up-to- date houden van een content kalender en nadenken over de beste distributiekanalen voor alle labels van Kolibrie.
- De huisstijlbewaking (identiteit) van alle labels van Kolibrie.
- Het leveren van input voor de optimalisatie van de website
- Het vergroten van de organische zichtbaarheid en conversie optimalisatie op de website
- Je geeft leiding aan de content marketeer, digital marketing specialist en online marketing coördinator. Je rapporteert aan de CEO en werkt nauw samen met de head of sales.
BIJ KOLIBRIE KUN JE REKENEN OP:
- 31,5 vakantiedagen op fulltime basis, maar dan moet je wel beloven dat je terugkomt;
- Een lunch, bereid door de gezelligste kantine juf en vergoed door Kolibrie;
- Een platte organisatie: zo kun je gezellig een drankje drinken met je leidinggevende;
- Secundair onder meer: telefoon, laptop, pensioenregeling bij ASR en overige regelingen conform NBBU cao voor vaste medewerkers;
- Een fijne werkomgeving in een prachtig hoofdkantoor;
- Collega’s die zorgen voor een leuke werksfeer, gezellige borrels en jaarlijks de leukste evenementen;
- Opleidingsbudget van €1000,- per jaar en 100 online trainingen waardoor je elke dag weer een beetje slimmer wordt.
JOUW PROFIEL:
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
- Je hebt leidinggevende ervaring en weet het team te motiveren. Je hebt een helicopterview en kunt goed prioriteiten stellen en taken coördineren
- Ervaring met B2B marketing
- Brede kennis van zowel offline als online medialandschap (van marketing automation, e-mail, search, advertising en social media tot beurzen)
- Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Je bent sterk in creatief denken en neemt het initiatief
- Je bent pro-actief en nieuwsgierig en weet snel in te spelen op trends en veranderingen in de markt.
- Je bent vernieuwend en hebt een frisse kijk op marketing
- Je hebt een voordeel als je affiniteit met de horeca & hospitality branche hebt
Door invullen van dit formulier ga je akkoord met gebruik van jouw gegevens door Kolibrie (zie privacy statement).