Werknemer / Kolibrie App
Géén gedoe meer met losse briefjes en een hoop papierwerk, want bij Kolibrie werken we digitaal. Dit houdt in dat zowel medewerkers als werkgevers alle gegevens die ze nodig hebben in kunnen zien via de Kolibrie App op je telefoon óf het online portaal. Zo heb jij altijd al jouw gegevens bij de hand!
In de app en het portaal staan al jouw personeelsgegevens op een rijtje. Je hebt inzicht in jouw gewerkte uren en hebt toegang tot alle benodigde documenten. Contracten, loonstroken, jaaropgaven en de Kolibrie personeelswijzer - alles staat verzameld op één plek. Zo heb je zelf alles bij de hand en hoef je niet steeds aan de mouw van jouw werkgever te trekken om belangrijke gegevens te ontvangen.
Jouw werkgever kan nieuwe medewerkers digitaal inschrijven. Super handig, want zo heb je super snel jouw contract binnen en kun je vrijwel direct aan de slag bij jouw werkgever. Je hoeft dus niet onnodig te wachten totdat heel de “papierwinkel” is afgehandeld en kunt jouw contract snel ondertekenen.
Heb je een vraag over het portaal, de app, of de gegevens die je kan vinden in de app? Neem contact op met onze helpdesk, ze kijken graag even met je mee. Zo krijg je snel antwoord op je vraag!
Veelgestelde vragen over de Kolibrie App
Waar kan ik de Kolibrie App downloaden?
De Kolibrie App is te downloaden op jouw telefoon via de Google Play Store en de App Store. Het online portaal kun je bezoeken via online.kolibrie.nl
Hoe log ik in op de app?
Je kan inloggen op de app met een e-mailadres en jouw eigen wachtwoord.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Om een nieuw wachtwoord aan te vragen kun je contact opnemen met de helpdesk.
Wie kan ik bereiken als iets niet werkt?
Gaat er iets fout? Of heb je een vraag? Onze helpdesk is doordeweeks dagelijks telefonisch en per mail bereikbaar via 013-5499100 en helpdesk@kolibrie.nl