Blogs / Leren à la Netflix
Laat ik met de deur in huis vallen. ‘Leren’ heeft niet altijd een positieve afdronk. Iedereen praat over persoonlijke ontwikkeling, iedereen is voorstander van een leven lang leren, maar niet iedereen staat altijd te trappelen om op cursus te gaan. Geen tijd, geen zin, verkeerde timing: de redenen zijn bekend. Veel mensen hebben daarom een duwtje in de goede richting nodig. En daar helpt GoodHabitz graag bij. Wij maken persoonlijke ontwikkeling leuk én laagdrempelig. Voor iedereen. Want wie leert, zit lekkerder in zijn vel, zowel thuis als op het werk.
Onze lat ligt hoog. We willen de Netflix van de online trainingen zijn en iedereen aan het leren krijgen; jong en oud, wel of geen manager. Dat doen we bijvoorbeeld door inspirerende, korte documentaires aan te bieden. Videoverhalen over bijzondere mensen die anders in het leven staan dan de meeste mensen. Zo staat ‘leren’ in een ander perspectief. Een stukje GoodHabitz en je hebt zeker weten een heel ander gesprek met elkaar. En we blijven innoveren. Eind dit jaar bieden we ook een GoodScan aan: een soort assessment dat je binnen tien minuten een profiel van jezelf oplevert en inzicht geeft in ontwikkelkansen. Zo weet je welke trainingen voor jou interessant zijn. Tot groot plezier van onze klanten, want zo krijgen medewerkers een trainingsaanbod op maat. Net zoals Netflix suggesties doet voor films en series die jou aanspreken. Of net zoals je in de horeca jouw gasten ‘leest’ om te weten hoe je ze het beste van dienst kunt zijn.