Jelle van der Eerden

Jelle van der Eerden

Customer Experience Specialist

Jelle is Customer Experience Specialist bij Kolibrie. In deze rol richt hij zich op het optimaliseren van de klanttevredenheid, zowel bij onze medewerkers als bij onze relaties. Dit omvat het onderzoeken en analyseren van de klantervaring, het verbeteren van onze dienstverlening, informatievoorziening en communicatie.

Jelle begon met een opleiding in HRM, waarna hij via een klasgenoot bij Kolibrie terecht kwam. De eerste vijf jaar heeft hij gewerkt als HR-Consultant, waarbij hij alle vragen van onze medewerkers en relaties afhandelde. Daarna heeft hij 2,5 jaar als teamleider van de HR-Consultants gefungeerd. In deze rol lag zijn focus vooral op het inwerken en ontwikkelen van het team, het oplossen van problemen en het coördineren van de communicatie, vooral tijdens de uitdagende periode van corona. Echter merkte hij in zijn periode als teamleider, dat hij onvoldoende tijd had om de kwaliteit van de dienstverlening te optimaliseren, iets wat hij graag wilde aanpakken. Zo is zijn nieuwe rol als 'Customer Experience Specialist' ontstaan.

Waar hij echt in uitblinkt binnen zijn vakgebied, is zijn diepgaande kennis van onze processen en systemen, en het begrip van de behoeftes van onze medewerkers en relaties. Op basis van zijn ervaring is hij continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en de communicatie met onze relaties en medewerkers.

Wat hij zo leuk vindt aan zijn werk, is wanneer hij ziet dat interne collega's, payrollmedewerkers en relaties ethousiast zijn over de verbeteringen die we hebben doorgevoerd in onze dienstverlening. Een voorbeeld hiervan is de introductie van Birdie, onze digitale (chat-)assistent op Kolibrie Online.
Jelle van der Eerden

Jelle van der Eerden

  •  Expertise
    HR, customer services, payroll
  •  Opleiding
    Bachelor of Business Administration

Artikelen van Jelle

Cookies

Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast de functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen wij ook analytische cookies.

Tevens plaatsen wij marketing cookies waardoor wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen. Meer weten? Lees hier alles over de cookies.

Wil je een optimale website gebruiken, dan is het nodig alle cookies te accepteren. Dat doe je door op "akkoord" te klikken. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies!

Akkoord