/  Werknemer  /  Referenties medewerkers  /  De Huismeesters

Anne Vries

De Huismeesters
Regio Manager

Wat voor werk doe je?

Ik ben begonnen als barista bij De Huismeesters. Ik studeerde en zocht een plek om drie volle weekdagen te werken. Toen ik zag dat De Huismeesters personeel zochten, was ik meteen enthousiast. Het klikte vanaf het begin heel goed. De organisatie past goed bij mij. En niet alleen mijn kwaliteiten, maar ook ik als persoon word gezien. Hierdoor kreeg ik doorgroeikansen; van locatiemanager naar regiomanager en ondertussen zijn we zo gegroeid dat ik ook de HR-tak ga oppakken. Ik voel me echt onderdeel van de groei en het succes van dit bedrijf en ik krijg de kans om mezelf te ontwikkelen.

Je wordt verloond via Kolibrie, wat vind je daarvan?

Erg fijn! Alles werkt super makkelijk. Precies wat ik als medewerker nodig heb. Ik ervaar de helpdesk als zeer vriendelijk. Ze pakken alles snel op en het contact is informeel, het voelt alsof ik een collega aan de telefoon heb. Samengevat: het contact is menselijk. Dat vind je niet meer bij veel bedrijven die een helpdesk hebben.

Je hebt vanuit jouw manager rol ook wel eens contact met Kolibrie toch, kun je daar iets over vertellen?

Ik heb inderdaad wel eens contact met de verzuimafdeling, bijvoorbeeld voor een medewerker die ziek was. Malou heeft mij toen heel fijn geadviseerd en geholpen met deze situatie. Ik vind het sowieso heel prettig dat alles rondom ziekte goed is geregeld. Ik hoef me nergens zorgen over te maken. Alleen ziekmelden is mijn verantwoordelijkheid en Kolibrie regelt het verder allemaal. Dit is zeker niet altijd zo als je in loondienst bent. Ik kan er bij Kolibrie vanuit gaan dat de wet goed wordt gevolgd en dat alles netjes wordt afgehandeld.
Anne Vries - medewerkster De Huismeesters

Wat zijn de geluiden van jouw collega’s die ook via Kolibrie verloond worden?

Collega’s van mij vinden het ook handig werken en wat ik wel eens hoor is dat ze de betaaltermijn van hun salaris zelf kunnen bepalen en daar heel blij mee zijn. Wij worden 13 periodes verloond, en de meesten vinden dit erg prettig! Die laatste betaling voelt namelijk als als een cadeautje... als soort van spaarpotje! Oh en nog een voordeel: je kan je vakantiegeld tussentijds kan laten uitbetalen! Met 1 druk op de knop en geen ge-emmer.

Hoe zie jij de toekomst bij De Huismeesters?

Ik wil blijven doorgroeien en daarbij onszelf kunnen blijven, met veel plezier en in verbinding met elkaar.

Jullie hebben met het team ook een ontwikkelingtraject gedaan met Angelique van Happy Talents, hoe heb je dit ervaren?

Ja klopt, dit heeft mij zo veel inzicht gegeven! Ik sta nu veel meer in mijn eigen kracht. En dus kan ik meer betekenen voor de organisatie. De sessie met ons team heeft ons vooral ook geholpen om elkaars kwaliteiten te onderzoeken, wat dus samenwerking in onze groei optimaliseert.

Heb je nog advies voor Kolibrie?

Oei dat is een lastige, even denken… nou de communicatie tussen Kolibrie, de payroll medewerker en de manager van de locatie is soms lastig. Stel er wordt een foutje gemaakt door of Kolibrie of de Manager (wat altijd kan gebeuren), dan is het wel belangrijk dat je met elkaar afstemt wie de payroll medewerker duidelijk terugkoppelt of informeert wat er eventueel is mis gegaan en eventueel de gepaste excuses hiervoor worden aangeboden. Verder zijn wij echt heel tevreden!

Over De Huismeesters

De Huismeesters hebben op verschillende locaties een espressobar dichtbij de ingang van een kantoorpand gerealiseerd. Hierdoor zijn ze het middelpunt voor connectie tussen het gebouw, de huurders en bezoekers. Hun taak omvat het bemannen van de receptie, het vertrouwd raken met het pand, het begeleiden van gasten en leveranciers, en het verzekeren van een warm welkom met heerlijke koffie, verse taart en gezonde lunches tegen betaalbare prijzen. Hierdoor transformeert de lobby tot een veelzijdige ontmoetingsplaats waar huurders en gasten een gevoel van 'thuiskomen' ervaren. Het is de ideale plek om de krant te lezen, vergaderingen te houden, te werken of simpelweg antwoorden te vinden op al hun vragen.

Cookies

Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast de functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen wij ook analytische cookies.

Tevens plaatsen wij marketing cookies waardoor wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen. Meer weten? Lees hier alles over de cookies.

Wil je een optimale website gebruiken, dan is het nodig alle cookies te accepteren. Dat doe je door op "akkoord" te klikken. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies!

Akkoord