/  Branches  /  Supermarkten

Payrolling in de supermarktbranche

Je kan niet zonder ze, maar doordat jouw vakkenvullers en kassa-medewerkers vaak scholieren zijn, voelt het personeelsbestand soms als een ‘duiventil’. Ze blijven immers vaak geen jaren voor je werken. En dat is niet erg; die flexibiliteit helpt je de enorm drukke periodes door.

Doordat de gewerkte uren van jouw medewerkers niet altijd hetzelfde zijn en er in de supermarktbranche soms een hoog verloop is, is de kans groot dat het uitbesteden van jouw personeels- en salarisadministratie dé oplossing voor je is. Hierdoor ‘koop’ je kennis in, besteed je de administratieve last en de risico’s uit én houd je vooral veel tijd en energie over om bezig te zijn met de business en jouw medewerkers.

Waarom is er payroll voor de supermarktbranche?

Het antwoord is heel simpel: payroll maakt jouw leven als ondernemer een stuk makkelijker én leuker. Wij leggen uit hoe!
Opsommingsteken

Je houdt écht tijd over

Kolibrie neemt graag jouw personeelsadministratie en salarisadministratie van je over. We hebben specialisten in dienst, volgen alle wet- en regelgeving, volgen én houden de wijzigingen van de cao Supermarkt Levensmiddelenbedrijf (of andere cao die binnen jouw bedrijf van toepassing is) bij. Kortom; wij nemen het juridisch werkgeverschap van je over terwijl jouw medewerker écht alleen voor jou werkt.
Opsommingsteken

Binding met jóuw medewerkers

Jouw medewerkers hebben een arbeidsovereenkomst met Kolibrie en zijn dus ook bij ons in dienst. Maar jij bepaalt wie er wordt aangenomen, voor welk salaris en hoeveel uren per week. Je blijft verantwoordelijk voor de uitvoering van het werk en de bezetting binnen jouw bedrijf; daardoor blijf je binding houden met jouw mensen zonder veel tijd te verliezen aan administratie en juridische zaken.
Opsommingsteken

Wat als mijn medewerker ziek wordt?

Mochten je medewerkers onverhoopt ziek worden, dan heb je écht een zorg minder als deze medewerker bij ons op de payroll staat. Wij zorgen dat jouw medewerker weer zo snel mogelijk aan de slag kan! Zo begeleiden wij de zieke medewerker en volgen daarbij de wettelijke richtlijnen. Verder staan wij in contact met het UWV en de bedrijfsarts. Dit scheelt jou een hoop tijd!

Waarom Payroll via Kolibrie?

Deskundigheid begint met ervaring

Wist je dat Kolibrie al sinds 1994 bestaat? Al bijna 30 jaar staan wij ondernemers bij op het gebied van HR, salarisadministratie, verzuim en juridische zaken. Één plek voor alle zaken die jij als ondernemer niet wil uitbesteden maar vooral wil toevertrouwen. En dat tegen een scherp tarief.

Alles waar je aandacht aan geeft, groeit

En daar dragen we graag een steentje aan bij. Wat dacht je van de meer dan 100 online trainingen die we beschikbaar stellen voor jou en jouw medewerkers die via Kolibrie werken? Ligt de lat nóg hoger? Geen probleem, onze coaches van Happy Talents gaan graag met jou als ondernemer in gesprek om te kijken welk maatwerktraject opgesteld kan worden.

Verzekerd zijn van goede zorgen

Hoe goed jij het ook binnen jouw filiaal regelt voor jouw medewerkers, soms is het gewoon pech wat op de loer ligt. En dat valt niet altijd uit te sluiten. Daarom nemen jouw medewerkers die via Kolibrie werken deel aan de Collectieve Ongevallenverzekering.
We maken het jouw medewerkers graag extra aantrekkelijk om via ons te werken. Daarom bieden we ook een mooie collectiviteitskorting bij zorgverzekeraar CZ.

Cookies

Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast de functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen wij ook analytische cookies.

Tevens plaatsen wij marketing cookies waardoor wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen. Meer weten? Lees hier alles over de cookies.

Wil je een optimale website gebruiken, dan is het nodig alle cookies te accepteren. Dat doe je door op "akkoord" te klikken. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies!

Akkoord