Home    /    Blogs    /    Kritiek belonen

Kritiek belonen

Geef de medewerker die het meest kritisch is, loonsverhoging. Niet om hem of haar de mond te snoeren of te paaien, maar omdat positieve kritiek je verder brengt als bedrijf en als ondernemer. Kritische medewerkers leggen verbetermogelijkheden bloot. Daar groei je van.

Bedenk je dat anno 2020 de horecabanen voor het oprapen liggen. Iemand die zó kritisch is, dat het zijn of haar werkplezier in de weg staat, vertrekt vanzelf. Diegenen die kritisch zijn én blijven, zijn diegenen die zich betrokken voelen. Zonde om daar geen voordeel uit te halen!

Over de auteur

Hallo, ik ben Angelique Torres, HR coach & adviseur bij Kolibrie. Ik help horecaondernemers hun personeelsbeleid handen en voeten te geven, ik coach ondernemers en leidinggevenden en ben gecertificeerd trainer op het gebied van gedragsstijlen en assessments. Ik deel graag mijn ervaringen, tips en (soms) verbazing in de horeca met jullie.

Lees meer
Lees minder
Vorige 2 / 12 Volgende

Welkom! Kolibrie deelt cookies uit wanneer u een van onze websites bezoekt.

Sorry, geen lange vingers, biscuits of gevulde koeken die uw eetlust bederven. Maar kleine (tijdelijke) tekstbestanden voor uw pc.
Dankzij cookies hoeft u niet steeds dezelfde informatie in te voeren of te downloaden wanneer u bij ons terugkomt. Lekker handig!
Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke en statistiek-cookies helpen ons de site te verbeteren.
Wilt u liever een optimaal werkende website? Laat dan alle vinkjes staan. Meer info

Noodzakelijk
Statistieken
Marketing
Akkoord