Home    /    Blogs    /    Kritiek belonen

Kritiek belonen

Geef de medewerker die het meest kritisch is, loonsverhoging. Niet om hem of haar de mond te snoeren of te paaien, maar omdat positieve kritiek je verder brengt als bedrijf en als ondernemer. Kritische medewerkers leggen verbetermogelijkheden bloot. Daar groei je van.

Bedenk je dat anno 2020 de horecabanen voor het oprapen liggen. Iemand die zó kritisch is, dat het zijn of haar werkplezier in de weg staat, vertrekt vanzelf. Diegenen die kritisch zijn én blijven, zijn diegenen die zich betrokken voelen. Zonde om daar geen voordeel uit te halen!

Over de auteur

Hallo, ik ben Angelique Torres, HR coach & adviseur bij Kolibrie. Ik help horecaondernemers hun personeelsbeleid handen en voeten te geven, ik coach ondernemers en leidinggevenden en ben gecertificeerd trainer op het gebied van gedragsstijlen en assessments. Ik deel graag mijn ervaringen, tips en (soms) verbazing in de horeca met jullie.

Lees meer
Lees minder
Vorige 16 / 26 Volgende

Cookies

Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast de functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen wj ook analytische cookies.

Tevens plaatsen wij marketing cookies waardoor wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen. Meer weten? Lees hier alles over de cookies.

Wil je een optimale website gebruiken, dan is het nodig alle cookies te accepteren. Dat doe je door op "akkoord" te klikken. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies!

Akkoord