Home    /    Partners

Partners van Kolibrie

KONINKLIJKE HORECA NEDERLAND (KHN)

www.khn.nl

Koninklijke Horeca Nederland is dé branchevereniging voor de horeca. Met 245 afdelingen door heel Nederland vertegenwoordigen zij bijna 20.600 horecaondernemers met ruim 230.000 medewerkers. KHN maakt zich sterk voor een professionele en toekomstbestendige horeca. KHN-leden worden ondersteund met belangenbehartiging, advies, financiële voordelen en inspiratie.

 

KHN ziet Kolibrie als dé juiste partner voor haar leden. Kolibrie is daarom sinds januari 2012 officieel partner van KHN. Kolibrie neemt haar positie als marktleider zeer serieus en ziet deze samenwerking daarom als een bevestiging van haar betrouwbaarheid.

Als KHN-lid komt u in aanmerking voor een zeer aantrekkelijke inkoopkorting op de payrolltarieven van Kolibrie. Hierdoor bespaart u niet alleen ongemak en tijd, maar ook veel geld op het gebied van loonadministratie!  

Lees meer

KONINKLIJK THEATER CARRÉ

www.carre.nl

Carré is de “Grande Dame” onder de theaters in Nederland en heeft voor ieder wat wils. Nationale en internationale grootheden uit de wereld van circus, variété en muziek hebben in Carré hun grootste triomfen gevierd. Carré staat dan ook in de top drie van bekende culturele merken. Bovendien is het theater een belangrijke speler op de zakelijke markt en het decor voor kleine en grote evenementen, zoals congressen, productpresentaties en premières. Het succes van Koninklijk Theater Carré is gelegen in de kracht en de flexibiliteit van dit bijzondere theater. Carré staat bekend om zijn gastvrijheid.

Kolibrie is partner van Carré en daarom ontvangen onze payrollmedewerkers korting op voorstellingen in Carré! Op de speciale partnerpagina staan elke maand nieuwe voorstellingen waar ze met korting naar toe kunnen.

Lees meer

Heineken Brouwerijen (Heineken)

www.heineken.nl

Heineken is één van de bekendste Nederlandse Bierbrouwerijen en zelfs één van de grootste brouwerijen van de wereld. Naast bier produceert Heineken ook andere dranken, waaronder cider. De passie van het familiebedrijf blijft echter het brouwen van echt premium bier. Het succes van Heineken is gebaseerd op pure, natuurlijk ingrediënten. En het besef dat je kwaliteit niet afmeet aan de grootte van je merk, maar aan de puurheid van je bier; kwaliteit en perfectie staan daarbij hoog in het vaandel.

Heineken heeft een loyaliteitsprogramma genaamd StarBusiness. In dit programma biedt zij haar trouwe klanten allerlei voordeel op haar eigen, maar ook andere zakelijke dienstverleningen. Veel relaties van Kolibrie maken gebruik van de producten van Heineken. In hun zoektocht naar een zakelijke partner op het gebied van payroll kwam Heineken dan ook bij Kolibrie uit. Dit betekent dat deelnemers van het StarBusiness programma in aanmerking komen voor een collectieve inkoopkorting op de payrolltarieven van Kolibrie.

Lees meer

De Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties is de belangrijkste belangenbehartiger van theaters en concertgebouwen. Bovendien levert de VSCD kennis en kunde die de podia, en daarmee de podiumkunsten, ten goede komen. Zij doet dit ook in uitwisseling en samenwerking met leden en andere koepelorganisaties.

De Vereniging Nederlandse Poppodia en -Festivals behartigt de collectieve belangen van de poppodia en –festivals van Nederland. Daarnaast streeft het naar bevordering van popmuziek als podiumkunst, professionalisering van de popsector en de ontwikkeling en verbreding van de programmering van poppodia en –festivals.

In de loop der jaren zijn steeds meer leden van de VSCD en de VNPF gebruik gaan maken van de diensten van Kolibrie. De logische stap was dan ook om een samenwerking aan te gaan met deze brancheverenigingen. De kracht van dit partnership zit hem in het feit dat Kolibrie u als VSCD- of VNPF-lid een zeer aantrekkelijke inkoopkorting kan bieden op haar payrolltarieven. Want hoe meer VSCD- en VNPF-leden gebruik maken van Kolibrie, des te hoger de korting. 

Lees meer

SUBWAY®, “Eat Fresh, Live Green”

www.subway.nl

Subway is een franchiseketen voor quickservicerestaurants wereldwijd, gericht op de verkoop van sandwiches. Met 43.800 restaurants in 110 landen is Subway wereldwijd marktleider in de quickservicebranche.

Het hoofdkantoor van Subway Nederland begeleidt (nieuwe) franchisenemers met de exploitatie van hun vestiging(en). Aangezien Kolibrie aan veel franchisenemers haar diensten levert, is er een samenwerking tot stand gekomen. Subway-franchisees ontvangen daardoor een interessante collectieve korting op de payrolltarieven van Kolibrie.

Lees meer

L1NDA is dé gebruiksvriendelijke personeelsplanner voor de horeca. L1NDA gelooft dat horeca mensenwerk is. Een tevreden, goed samenwerkend team is daarom essentieel voor een gezond horecabedrijf. De sfeer binnen het team is hierbij alles bepalend. L1NDA stimuleert dit door het aansturen, beheren en verlonen van personeel weer simpel en leuk te maken waardoor niet alleen de bedrijfsefficiëntie verhoogt, maar ook de sfeer binnen het team verbetert.

Om u nog beter van dienst te zijn biedt Kolibrie u, in samenwerking met L1NDA, een horecaplanning en registratiesysteem aan. Dit systeem biedt u drie mogelijkheden: planning, urenregistratie en een interface. Uiteraard kunt u deze diensten afzonderlijk of gecombineerd afnemen. Als gevolg van deze samenwerking ontvangen relaties korting op het horecaplanning en registratiesysteem.

Lees meer

STICHTING GIJSJE EIGENWIJSJE

www.gijsjeeigenwijsje.com

Stichting Gijsje Eigenwijsje biedt een weekje weg aan het gezin van een kind waarbij een levensbedreigende ziekte is geconstateerd. De stichting biedt het gezin een gratis verblijf in haar twee eigen - volledig ingerichte en op een ziek kind afgestemde - vakantiewoningen. Stichting Gijsje Eigenwijsje is ontstaan uit de wens van Gijs Baeten die op 9-jarige leeftijd overleden is aan hersenstamkanker. Het was de wens van Gijs om ook andere kinderen met een levensbedreigende ziekte een 'weekje weg' te laten ervaren, een warm rustpunt voor het gezin in een heftige periode. Voor dat kind/gezin wordt het mogelijk gemaakt een aantal dagen samen door te brengen, weg van het ziekenhuis, weg van de hectiek. 

Kolibrie heeft maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staan en is daarom sponsor van Stichting Gijsje Eigenwijsje.

Lees meer

MVO Nederland

www.mvonederland.nl

MVO Nederland gelooft in de kracht van bedrijven om bij te dragen aan een duurzame en eerlijke wereld. In de visie van MVO Nederland spelen bedrijven een sleutelrol bij het realiseren van weerbare en gelukkige mensen (people), een rijke natuur (planet) en een gezonde economie (profit). Maar bedrijven kunnen dat niet alleen. Overheden, kennisinstellingen, ngo’s en vakbonden zijn belangrijke stakeholders voor het realiseren van een transitie naar een duurzame wereld. De missie van MVO Nederland is partijen samen te brengen en samen verandering tot stand te brengen. 


Kolibrie is voortdurend bezig om haar dienstverlening en processen zo te ontwikkelen dat deze aansluiten bij haar doelstelling om duurzaam te ondernemen. Kolibrie heeft zich daarom aangesloten bij MVO Nederland. Zo blijven we nu, maar zeker ook in de toekomst, onszelf toespitsen op maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Lees meer
Als u onze website gebruikt, krijgt u van ons cookiesSluiten